Realizując postanowienia uchwały Walnego Zgromadzenia nr 25/WZ/2018 z dnia
9 czerwca 2018 roku, która zobowiązuje Zarząd Spółdzielni do wprowadzenia opłat
za wysyłanie pism, zawiadomień itp. dla osób które zgłosiły aby wszelką korespondencję wysyłać na adresy korespondencyjne, informujemy że od dnia
1 stycznia 2019 roku zostaje wprowadzona nowa pozycja do comiesięcznych naliczeń – opłata za korespondencję.
Wysokość ww. opłaty za wysyłanie wszelkiej korespondencji dla osób, które mają zgłoszony adres korespondencyjny, ustala się w wysokości równoważnej cenie wysłania listu nierejestrowanego (zwykłego) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (na dzień dzisiejszy. cena jest równa 2,60zł).
Szczegółowe wytyczne:
– stawka miesięczna obowiązuje od 01.01.2019 roku,
– dla osób, które są właścicielami więcej niż jednego lokalu w zasobach Spółdzielni, opłata jest naliczana tylko raz (1 zgłoszony adres korespondencyjny),
– osoby, które mają zgłoszony adres korespondencyjny na inny lokal znajdujący się
w zasobach Spółdzielni, również są obciążane ww. opłatą,
– w przypadku złożenia dyspozycji wysyłki na adres korespondencyjny, opłata będzie naliczana od następnego miesiąca po złożeniu wniosku,
– istnieje możliwość zgłoszenia pisemnej rezygnacji z wysyłania przez Spółdzielnię korespondencji na wskazany wcześniej adres. W takim przypadku opłata będzie anulowana w miesiącu następnym po złożeniu rezygnacji.
Zgłoszenia adresów korespondencyjnych, bądź ich rezygnację, można składać w Dziale Członkowsko-Mieszkaniowym pok. 13, tel. 12 62 335 59.